پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120121
کاري کرديم که دنيا بازي‌هاي‌مان را تماشا کند
تاریخ انتشار : 1393/10/17 18:26:49
نمایش : 1241
به نظر اشکان دژاگه، حضور کارلوس کي‌روش روي نيمکت تيم ملي ايران نه تنها به نفع اين تيم بوده بلکه باعث ايجاد تحول در فوتبال ايران شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اشکان دژاگه به تمجيد از کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي ايران پرداخته و باقي ماندن او در نيمکت تيم پس از جام جهاني ۲۰۱۴ را اتفاقي بسيار مهم و به سود تيم ملي دانسته است.

هافبک تيم العربي قطر که به عنوان يکي از مهره‌هاي کليدي تيم ملي ايران در جام ملت‌هاي آسيا شناخته مي‌شود، در ملبورن به خبرگزاري رويترز گفت: اينکه قرارداد کي‌روش تمديد شد بسيار مهم بود اما نه فقط براي ما بلکه براي کل کشور و براي بازيکنان جوان چون او واقعاً مربي خوبي است و به نظر من مي‌تواند کمک فراواني به تيم ما کند.

دژاگه ادامه داد: کاري کرديم که تمام دنيا در جام جهاني بازي‌‌هاي‌مان را تماشا کند و روحيه کار گروهي‌مان خوب است. کارلوس مي‌داند چه کاري مي‌خواهد انجام دهد. او با تيم‌هاي بزرگ و ستارگان زيادي کار کرده است. به همين دليل من افتخار مي‌کنم که زير نظر او بازي و فکر مي‌کنم که بازيکنان ديگر هم چنين طرز تفکري دارند. به نظر من، مي‌توانيم چيزهاي فراواني از کي‌روش بياموزيم و اين روند ادامه داشته باشد.

کم تعداد بودن بازي‌هاي تدارکاتي براي تيم ملي ايران جهت کسب آمادگي حضور در جام ملت‌هاي آسيا يکي از چيزهايي بوده که کي‌روش از بابت آن ابراز نارضايتي کرده است. کي‌روش ۶۱ ساله که تيمش در گروه C جام ملت‌هايي آسيا بايد به مصاف بحرين، امارات و قطر برود، تاکنون تنها در دو بازي تدارکاتي برابر کره جنوبي و عراق اين فرصت را داشته که به طور کامل شرايط تيمش را ارزيابي کند و اين در حالي است که ديگر همگروه‌هاي ايران هر يک شش بازي تدارکاتي داشته‌اند.

کي‌روش در مصاحبه اخيرش با شبکه SBS استراليا اعتراف کرد که مردان او با بدترين اردوي آماده سازي ممکن در ميان تمامي ۱۶ تيم حاضر در جام ملت‌هاي آسيا پا به اين رقابت‌ها گذاشته‌اند.

نظر دژاگه ۲۸ ساله هم خيلي با نظر کي‌روش متفاوت نيست و او اعتقاد دارد که مربي پرتغالي‌اش غلو نکرده است. دژاگه گفت: تا الان فقط يک بازي دوستانه انجام داده‌ايم. براي تيم‌ها خيلي مهم است که بازي‌هاي دوستانه برگزار کنند و اردوهاي تمريني خوبي داشته باشند. من نمي‌دانم دليلش چيست و از اين بابت تعجب مي‌کنم. چرا فقط يک بازي دوستانه؟ شرايط اما همين است. اگر شما به ديگر تيم‌ها نگاه کنيد، مثلاً قطر و امارات مي بينيد که بازي‌هاي دوستانه فراواني انجام داده‌اند. فکر مي‌کنم آنها ۱۶ بازي يا در همين حدود ديدار دوستانه داشته‌اند. با اين حال تيم آماده است و مي‌خواهيم سخت تلاش کنيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html